אוקטובר 2006
התאחדות מגדלי בקר
סקר שביעות רצון לקוחות
רפתנים יקרים,
אנו מעונינים לבחון דרכים לשפר את שירותי ההתאחדות. מאחר ודעת היצרנים חשובה לנו מאוד, אנו מבקשים מכולם להשתדל לענות לסקר. בין המשיבים תתקיים הגרלה, אירוח מלא לכנס השנתי של מדעי הבקר בשנה הבאה. אנא מילאו את השאלון הקצר והחזירו אותו בהקדם האפשרי דרך רשת החלב או לפקס מס. 6273501 04
דרגות הערכה: 1=גרוע 2=חלש 3=טוב 4=טוב מאוד 5=מצויין
ציון
12345
שאלות  
  באיזו מידה אתה נעזר בשירותי המעבדה \ בקורת החלב לשיפור איכות החלב? 1
  באיזו מידה צוותי ה.מ.ב זמינים ונענים לפניותך? 2
  תן הערכה לשירות של מבקרי החלב 3
  באיזו מידה אתה מרוצה משירות הובלת ארגזים למעבדה וקבלת ארגזים מנקודות האיסוף? 4
  באיזו מידה תוצאות הבדיקות מתקבלות תוך זמן סביר? 5
  באיזו מידה דוחות הפוריות, תוצאות ביקורת החלב והדוחות המקצועים השנתיים ברורים לך? 6
  האם באופן כללי אתה מרוצה מרמת השירות? 7
:" שאלות למשתמשי תוכנת הניהול "נעה
  באיזו מידה אתה נעזר בתוכנה לנהול וטיפוח העדר? 8
  מהי מידת שביעות רצונך מהתוכנה? 9
  מהי מידת שביעות רצונך מההדרכה? 10

:שם היצרן
משפחתי שיתופי :סוג המשק
הערות ובקשות
:לשירותים נוספים
:דוא"ל