שיפור מדדי רבייה תוך שמירה על ייצור חלב גבוה – צפיה בהרצאה המוקלטת

לצפיה בפגישה המוקלטת, בבקשה לחצו כאן

José Eduardo P. Santos

José E.P. Santos הוא פרופסור במחלקה למדעי בעלי החיים באוניברסיטת פלורידה, ארה"ב, שם הוא מבצע מחקרים בתזונה, בריאות ורבייה של בקר לחלב. חוסה קיבל את תואר ה-DVM שלו מאוניברסיטת סאו פאולו סטייט בברזיל בשנת 1992, השלים את התואר MSc ודוקטורט ב-1995 וב-1997 באוניברסיטת אריזונה (ארה"ב), ביצע התמחות קלינית ברפואת בקר לחלב בשנת 2000 בבית הספר לרפואה וטרינרית ב- אוניברסיטת דייוויס בקליפורניה (ארה"ב) והשלים שנת שבתון ב-2017 באוניברסיטת סידני באוסטרליה.

José בילה 8 שנים כחבר סגל עם אחריות קלינית ומחקרית בבית הספר לרפואה וטרינרית באוניברסיטת קליפורניה דייויס לפני שעבר לאוניברסיטת פלורידה ב-2008. José הנחה במהלך עבודתו 17 דוקטורנטים ו-24 סטודנטים לתואר שני. הוא אירח 10 פוסט-דוקטורטים ומבקרים בשבתון ועוד 119 סטודנטים מבקרים. הוא פרסם 251 כתבי יד בספרות המדעית הבינלאומית, כתב 14 פרקי ספרים, ונתן יותר מ-400 הרצאות בפגישות טכניות ומדעיות.

המחקר של José שואף לפתח טכנולוגיות המשפרות את יעילות ייצור החלב ובריאות הפרה כאשר עיסוקיו הינם פרת המעבר ורבייה. המחקר הוא אינטגרטיבי ביותר, המשלב מרכיבים של ביולוגיה תאית בסיסית, פיזיולוגיה של בעלי חיים שלמים וכן מחקר יישומי אשר מיושם על ידי רפתות רבות ברחבי העולם.