חג חלב שמח

חג חלב שמח

תמיד ובמיוחד בחג השבועות, נציין את תרומתם של יצרני החלב בכל רחבי ישראל לאספקת חלב שוטפת ולחיזוק ביטחון המזון.
יצרנים חזקים יבטיחו כי לעולם יחסר חלב בישראל, החלב הטוב והמוביל בעולם במחיר הוגן.

צריך לומר ביושר, כי עברנו שנה לא פשוטה בה מחירי המזון העולמיים ממשיכים לאתגר אותנו, יחד עם מאבקים מורכבים בלא מעט זירות נוספות, אולם תמיד היינו ונשאר נאמנים לצדקת דרכנו כמצפן ערכי. מצפן המחייב אותנו למצוות "ואהבת לרעך כמוך", שוויון ערך האדם והדאגה לחלשים בחברה.

זה מזכיר לי כי בשיחה עם עיתונאית בכירה בתקשורת הישראלית, שאלתי אותה: "מה יש לכם, אנשי התקשורת, מענף החלב?". תשובתה הייתה: "אם אתה שואל אותי את השאלה הזאת, אתה כנראה לא מבין מה המשמעות של הענף שלכם, שמנהל 15 מיליארד ₪ בשנה". לפעמים זה נראה לנו מובן מאליו, אבל צריך לזכור שגודל האחריות וההשפעה שלנו על הציבור בישראל, מובילה לעיתים לביקורת ציבורית ולהתעסקות יומיומית של התקשורת ונבחרי הציבור.

בנימה אישית, אני מרגיש בר-מזל לעמוד בראש הארגון המדהים שלנו, כשווה בין שווים. ארגון המאגד יצרנים אשר מפרנסים באהבה רבה קהילות שלמות.
ארגון של יצרנים, שדואגים לאמצעי ייצור כחול-לבן בכל רחבי הארץ, בדגש על פריפריה וקווי העימות. ארגון שהינו המוביל בעולם בזכות החדשנות הטכנולוגית ושיתוף הידע.
ארגון שחבריו הם מיקרו-קוסמוס של החברה הישראלית – חילוניים ודתיים, אשכנזיים ומזרחיים, קיבוצים ומושבים, צעירים וותיקים, כשבת אחים גם יחד, ישראל היפה.
ברצוני לאחל לעם ישראל כי יידע לספוג מהערכים, מהאחדות ומהדרך המשותפת שלנו. כי רק ביחד נוכל לעמוד אל מול המחלוקות הפנימיות ולאחד את השורות, כפי שאנו ידענו לעשות בארגון.

במעבר חד, איבדנו היום בן משפחה, אריה פניני, רפתן ותיק מנחל עוז. השתתפותנו בצערם הכבד של המשפחה ורפתני עוטף עזה. אני משוכנע כי מורשתו של אריה תמשיך ותלווה את פעילותה של הרפת הישראלית עוד שנים רבות.

חג חלב שמח, חברים יקרים.
ליאור

מוזמנים לקרוא על ענף החלב שלנו

בקישור:
https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-1009350