כמה חלונות צריך?

זו לא פוסט בנושא צינון. אבל רלוונטי באותה מידה:  המעבר ל windows 10.

אז מה הבעיה עם windows 7?

לכאורה, אין שום בעיה. Windows 7 עובדת ממש טוב. היא מערכת יציבה, שהוכיחה את עצמה כבר מעל לעשור, והכל מתקתק, ומזמזם, ומוכר. ואם הכל כל כך דבש, ועובד, אז למה בכלל לטרוח לשנות או להחליף או להשקיע?

וגם, בינינו, הממשק של windows 10 הוא לא כזה שיגרום לאף אחד ליפול מהכיסא, או לעמוד עליו, על מנת לדרוש שדרוג, ומייד. וגם הצורך להתרגל לדפוסי עבודה שונים הם לא תמיד בראש מעינינו. "תנו לעבוד בשקט, אל תטרידו אותנו עם שינויים שלא ביקשנו, עם פיתוחים שלא מעניינים אותנו". נכון?
אז הסיבה לשדרוג היא לא צלצולים וזיקוקים, אלא סיבה הרבה יותר ארצית ואפורה. האקרים!

כן, ההאקרים לא רוצים שתשדרגו ל windows 10 כי windows 7 היא נוחה להם, הם מכירים אותה על בוריה, הם שוחים בה בעיניים קשורות מאחורי הגב. נוכלי רשת רק רוצים עוד מה windows 7 או ה windows XP המעולים שלנו. והם לא יודעים שובע.

ומייקרוסופט, מצידה, לא שולחת עדכוני מערכת ולא תומכת ב windows 7 כבר מעל לחצי שנה. זה אומר שמשתמשי windows 7 חשופים הרבה יותר לנוזקי כופרות למיניהן, ופרצות אבטחה שכבר לא דואגים לסתום אותן עבורינו.
אז בבקשה התארגנו לשדרוג. בקשו מאנשי המחשבים שלכם לפעול בעניין, ועשו זאת בהקדם. אם אתם לא רוצים להכין את הממחטות, הכינו את המחשבים.
אנחנו בצוות נעה, נשמח לעזור לכם בתהליך ההתקנה של נעה, וזמינים עבורכם תמיד, כתמיד.

דויד שליט, צוות נעה